Reminder service
Wil jij onbezorgd en blijvend genieten van schone lucht, maar schiet het vervangen van de filters er nog wel eens bij in? Dan is de reminder service misschien wel dé uitkomst. Op deze pagina lees je alles wat je moet weten over deze dienst.
Wat houdt de reminder service in?
Met de reminder service krijg je een seintje wanneer het tijd is om de filters te vervangen. Meld je je aan voor deze gratis dienst? Dan ontvang je iedere 6 maanden een ‘reminder’ per mail. Zo weet jij dat het tijd is voor actie. En mocht je geen filters meer op voorraad hebben; in de reminder staan de benodigde producten al voor je klaar*. Het enige wat jij nog hoeft te doen is de bestelling plaatsen, je pakket afwachten en de filters vervangen. Top(s), toch?!
*gebaseerd op je vorige bestelling.
Voor wie is de reminder service?
Of je nu een overvolle agenda hebt, soms een tikkeltje vergeetachtig bent óf het gewoon fijn vindt om een herinnering te ontvangen; de reminder service is geschikt voor iedereen die blijvend wil genieten van schone lucht. Ben je nog geen top(s)-klant? Ook dan kun je gebruikmaken van deze dienst.
Zijn er kosten verbonden aan de reminder service?
Nee. De reminder service is geen abonnement, maar een gratis dienst.
Hoe meld ik me aan voor de reminder service?
Je ontvangt automatisch de reminder service wanneer je een bestelling bij Tops filters plaatst. Zo helpen we jou aan het regelmatig vervangen van je filters.
Wanneer ontvang ik een reminder?
Je ontvangt iedere 6 maanden een e-mail waarin we je laten weten dat het tijd is om de filters te vervangen. Deze termijn gaat in op de dag van bestelling. Voor andere producten dan filters geldt een afwijkende vervangingstermijn. In dat geval biedt de reminder service (nog) geen uitkomst.
De filters van mijn systeem hoeven niet ieder half jaar vervangen te worden. Kan ik me toch aanmelden voor de reminder service?
Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om de reminder service in te stellen op een andere termijn dan 6 maanden. We werken hard aan het vinden van een oplossing waarmee dit op termijn wél mogelijk is. Nog even geduld…
Ik heb meerdere filtersets gekocht. Ontvang ik over 6 maanden alsnog een reminder?
Ja, je ontvangt ook een reminder als je de filters al in huis hebt. De reminder service is er uitsluitend om je eraan te herinneren dat je de filters moet vervangen en om een eventuele bestelling te vergemakkelijken. Dus dat doen we ook, ongeacht de situatie.
Ben ik verplicht om iets te bestellen?
Bij Tops filters zullen we je nooit verplichten om iets te kopen. Jij bepaalt zelf óf, wanneer, welke en hoeveel filters je bestelt. De reminder service is enkel bedoeld om je te laten weten wanneer het tijd is om de filters te vervangen. De volgende stap bepaal jij.
Waarom ontvang ik een reminder?
Je ontvangt een reminder omdat je top(s)-klant bent óf omdat je je hebt aangemeld voor de reminder service. Op deze manier laten we je weten dat het tijd is om de filters van jouw WTW-unit, afzuiging of ventilatiesysteem te vervangen.
Hoe meld ik me af voor de reminder service?
Weet je zeker dat je geen reminders meer wil ontvangen? Meld je dan af via de link in de e-mail. En mocht je deze service toch gaan missen; je kunt je altijd opnieuw aanmelden.

