Bestellen
Heb je het juiste filter voor jouw ventilatiesysteem, afzuigkap en/of luchtverwarmingssysteem gevonden? Top(s)! Voeg de gekozen producten toe aan je winkelmandje, doorloop de stappen en heb een momentje geduld… Binnenkort geniet je weer zorgeloos van schone lucht. Heb je hulp nodig? Hieronder vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Normaal gesproken ontvang je de bevestiging binnen 5 minuten na het plaatsen van je bestelling. Wacht je al langer? Kijk dan eens bij de ongewenste e-mails. Mocht je hem daar ook niet kunnen vinden, dan staat óf de wind de verkeerde kant op óf er is iets misgegaan. Onze top(s)-collega’s van de klantenservice zoeken het graag voor je uit en zorgen ervoor dat je de bevestiging alsnog ontvangt.
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
De factuur vind je als bijlage in de bevestigingsmail die je na het plaatsen van je bestelling hebt ontvangen. Daarnaast kun je, als je een Tops account hebt, al jouw facturen (en nog veel meer) terugvinden in jouw persoonlijke omgeving. Zo heb je altijd alles bij de hand.
Kan ik als zakelijke klant bij Tops filters bestellen?
Natuurlijk! Bij Tops filters vinden we het belangrijk dat íedereen blijvend kan genieten van schone lucht. Ben je een zakelijke klant en op zoek naar een groot aantal filters? Neem dan contact met ons op.

